miércoles, 13 de marzo de 2013

Un  estudo demostranos que a deformación do pavimento das carreteras , baixo as llantas do vehículo crea unha conducción en subida que incrementa o consumo de combustible é dicir que cando a roda dun vehículo sae dun bache é como se estivese a subir unha costa polo que aumenta o consumo do combustible.
Un novo estudio por inxeñeiros civiles no MIT (Massachussetts Institute of Technology - Instituto tecnolóxico de Massachusetts) mostranos que usar pavimentos máis rízidos nos camiños de E.E.U.U. podería reducir o consumo de combustible nos vehículos ata nun 3%, un aforro que representaria 273 millóns de barriles de petróleo crudo por ano, ou 15500 millóns de dólares ao precio do combustible de hoxe en día. Esto sería acompañado por unha diminución anual en emisións de COde 46.5 millóns de toneladas métricas.
É dicir que se reparasemos todas as carreteras españolas aforrariamos millóns de euros en combustible reduciríamos as emisións de  COe aforraríamos petróleo un ben limitado no noso planeta.
Orixinal (en inglés)



Carlos Mato Rguez